Hej vänner!

Tjoho. Vars är solen? Som vanligt vill den inte visa sig på dagarna! Jag lovar att den kommer lysa som bara den ikväll, brukar va så..
Imorrn hoppas jag iaf på finväder. Har dock sett att det ska regna, men det var för nån dag sen, så förhoppningsvis har det ändrats :)

Idag har vi iaf varit hemma hos Lenas föräldrar och hälsat på. Lena är ju hemma nu, och Anders också. Det var himla mysigt! Då vi kom dit blev jag bjuden på en jättegod pastasallad! Det är faktiskt en rätt jag glömt att man kan göra, måste styras upp nån dag :)
Efter maten blev det kaffe och jättegott och jättemycket fika.. Herregud! Inte for jag då hungrig därifrån iaf ;)
För Mollys del gick det ändå ganska bra, från början var hon ganska reserverad med så många nya ansikten, men det släppte efter ett tag. Däremot så blev hon lite rädd då jag ställde henne i Anders knä, fast det tog ett tag innan underläppen började darra :P

Ikväll måste jag dra fram min symaskin från stenåldern som står lääängst in i förrådet. Bra ställe ens. Usch, sy är nog bland det tråkigaste jag vet, så om någon tycker tvärtom är ni mer än välkomna! ;)
Måste fixa till en klänning som jag tänkte ha på mig imorrn. Är dock osett än om den kommer bli fixad eller förstörd :)

Oj, är klockan redan 5 över 4, Molly har sovit sen 13.30. Kanske att hon borde vakna nu?! Ska gå och titta.
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack själv! Var riktigt trevligt att ni kom hit, är ju så sällan du är här och hälsar på mamma och pappa :) Hoppas ni får en trevlig fredagkväll så ses vi imorgon. Puss

2010-07-09 @ 17:06:05
Postat av: Jennie och Norah

Tjo!

Vi hade superttrevligt i onsdags!Men jag har nog aldrig någonsin varit så bakis som igår.Det håller i sig än.Helt sjukt!Nu är jag lite avskräckt för att festa fler gånger =)

Men jag skrev till Emmeli att i augusti har jag bara andra helgen den månaden inbokad.Så har ni något önskemål om en speciell helg är det bara att hojta till =)

Hur gick det med BUSen förresten?

Kramkram

2010-07-09 @ 19:40:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Första helgen kan jag inte, för då ska jag jobba. Men alla andra helger kan jag! Skrev just till Jennie att vi kan ju kolla runt och höra efter vad alla andra säger :)



Jo, men jag ska bara dit torsdagen. Jag har ju som bojkottat det här med pdol dom sista åren, så jag kan ju inte vika mig nu ;)



Så du ska ut ikväll? Då ses vi! :D

2010-07-10 @ 09:05:39
Postat av: Jennie och Norah

Jag frågade resturangpersonalen om det blev nå folk på 1906 eftersom vi drog där runt 23.30,men kl.01.00 var det 2 pers(!!).Så nej,det var inget folk där trots att det var premiär.Skumt och synd,för jag tycker 1906 är så mysigt ställe.



Jag skrev till Emmeli att vi kanske kan ta det 3:e helgen i augusti?Hon kunde inte första och jag kan inte andra,hur har du det då?



Ha så trevligt ikväll!Är ni på 1906 så kom upp och hälsa på mig i receptionen ;)

Kraam!

2010-07-10 @ 20:23:40
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Godmorgon!

Antar att fröken ligger i djup dvala just nu? =)

Jag har som sagt jobbat inatt och sa till Elin att tusan vad kul det hade varit att se någon man kände gå omkring här utanför.Så kollar jag ut och ser dig hoppa in i en taxi! =) Shit vad du var brun och riktigt fint brun!Skötsam såg du också ut att vara =) Hoppas ni hade fantastiskt trevligt,själv vill man bara hem och sova! Kram!

2010-07-11 @ 04:51:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hej!

Ja det blir ju alltid skavanker med BUS,men ute på krogen är det klockers för då är det lite mörkt och dovt och ingen ser =) Jag har svårast att få jämnt på händerna och så lyckas jag alltid tvätta mig för dåligt så jag får bruna handflator=inte sexigt =)



Men då prell.bokar vi 3:e helgen i aug då!

Himlarns trevligt!Och denna gång hör vi med varenda mamma vi bara känner! =)



Det gick bra att jobba.Fredagnatt var lagomt mkt spring.Men man är inte vidare pigg där runt 04.00 ;) Lördagen gick klockers,då var vi två st.Inte så mkt spring men en klar trygghet då man aldrig vet vilka som dyker upp en sån här helg.Nu sitter jag och jobbar min tredje natt.Jag är så trött att ögonen går i kors och det finns NADA att göra.Kanske därför denna kommentar blev så lång ;)

Ha det!

Kram!

2010-07-12 @ 01:25:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Ja, men den helgen spikar vi! :)

Vad kul att festa med dig. Det var väl så där 100 år sedan sist ;)



Jo jag var ut där men såg inte dig heller.

Fast jag har för mig att det var lite folk? :)

Inte så nykter, men kul var det! Hade du trevligt? :)

2010-07-12 @ 10:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0