Imorse


Det här var min syn imorse då jag slog upp ögonen! :) nu ska hon ställa sig upp hela tiden, men det här var första gången i sängen, så var ju tvungen att dokumentera det ;)

Nu har hon just somnat om, är alltid tjorvigt att få henne till att somna på morgonen. Hon är ju hur trött som helst, gnuggar ögonen och sjunger sin "godnattsång" som hon gör när hon vill sova. Men det är väl för spännande att va vaken helt enkelt, hon snurrar och vänder på sig, sätter sig och ställer sig upp. Så att hon ska somna i vagnen nuförtiden är en omöjlighet så länge vi inte är ute och går. Det är våran eller hennes säng som gäller. Men våran säng blir det bara när jag också sover, annars skulle jag inte våga lämna henne där, som hon far och flänger! 

Förresten, det var inte många sommardagar vi fick innan det blev skitväder igen! 2 eller nåt? Så jävla trist. Hoppas på finväder i helgen iaf, för då ska jag nämligen på galej! :)

Idag ska vi till Frida och Mira på mammaträff. Kul ska det bli!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Lika söt bild på eran trollunge! :)

Vad hon har växt! Tiden går så fort. Men det har du väl aldrig hört förut? ;)



Jaa, det skulle vara superkul!

Om alla drar med alla så blir vi nog ett jävla ordentligt gäng :) Tycker faktiskt vi borde börja planera in en innan sommaren är slut! :)

2010-07-07 @ 20:29:47
Postat av: Malla

tack så mkt :D

dom blir så stora våra små :) fast roligt nu med alla framsteg!

2010-07-08 @ 16:00:26
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Emmeli och Mio

I augusti blir jättebra! :)

Ska du ut nåt under pdol?



Kram!

2010-07-09 @ 07:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0