Inga ursäkter längre!

Hejhopp mina vänner.. Nuuu har vi äntligen internet och ny dator! :)
Så jäkla skönt, har känt mig ganska låst utan, beroende som man är..

Det har hänt en del sen sist, iaf med Molly.
Nuförtiden har hon två tänder, dom kom upp samtidigt, men hon har faktiskt inte varit på nåt sämre humör för det. Tur :)
Hon har även lärt sig att ta sig framåt, nu masar hon för fullt, och vi får inte en lugn stund så länge hon är på golvet ;) kryper gör hon nog snart också, har som mest tagit 8 krypsteg, så det tar sig!
Hon kan även fara iväg från sittande och sätta sig efter att hon har varit på mage, duktiga lilla tjej!

Sjuka har vi också hunnit vara, igen. Molly har verkligen haft otur, hon har varit förkyld 3 gånger på bara 4 månader! Och om då ändå förkylningarna hade gått över fort, men det gör dom inte, utan håller i sig i veckor :(

Hade gärna visat er en massa bilder, men nu är det ju så att den här datorn är tom. Och alla bilder finns på ett minneskort som är hos mamma. Vilken jävla tur att vi sparade dom på ett sånt, annars hade vi väl tappat sisådär 4000 bilder på Molly! Ibland är man smart ;) 
Men nästa gång, då ska jag lägga in en massa bilder! 

En kort update, men nu vet ni iaf att vi lever.. :) 
Vi höres!  

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) Vi får väl se hur det blir med inramning... Är inte så mkt för att ha bilder på mig själv :O

2010-07-01 @ 22:52:18
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0