Shoppingdag

Hallå, hur har ni det? Vi har det jättebra! Synd bara att vädret ska vara som det är, hade varit trevligare med lite mer sommar faktiskt.
Johan har iaf semester nu, och det är ju grymt skönt att ha han hemma, även om han har mkt att göra här ute. Altanen är alldeles strax klar, är bara lite småfix ogjort. Sen är det bara börja med gräsmattan som ska bli en gräsmatta, är ju mest bara jord runt huset nu efter dräneringen förra sommaren. Men snart så! :)

Idag har iaf jag och mamma varit till Luleå och shoppat. Var inte precis igår jag var dit, närmare bestämt i april förra året!
Blev inte så jättemkt till mig själv. Ett par skor, en klänning och lite bra-att-ha saker. Molly fick dock en massa kläder från älskade Åhléns, åh vad jag hoppas att det kommer tillbaka hit!
Och så for vi till toys or us(?) och där fick hon massor med leksaker.. Hon har en riktigt snäll mormor hon! ;)
Vi kom hem strax efter 5 så vi blev borta heela dagen.

Nu ska jag betala lite räkningar och sen snöra mig isäng. Vi ser när vi hörs igen, men säkert snart.. Lite bilder kommer det också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0