Helgen

Hejhopp, borde sova, men nixpix jag hamnade här istället.. Har inte suttit vid datorn sen i fredags så jag blev tvungen att ta igen lite :)

En helg har gått, och trevlig har den varit! Fredagen var lugn och skön, jag la mig strax efter 22. Johan var hos Peppe och drack öl å såg nån jävla fotboll. Men inte mig emot, då behöver man inte ha dåligt samvete för att man är trött jämt och vill lägga sig tidigt :)
Lördagen hade jag iaf en liten fest här, vi var 6 tjejer och hade himla skoj! Vi satt ute på altanen ett bra tag, även om vädret inte var det bästa, men man måste ju trotsa då det faktiskt är(eller ska vara..) sommar!
Vi gick ut på 1906 då det såg ut att vara jävligt dött på challenge. Där var det iaf mkt folk och kul hade jag! Blev väl mest dans hela kvällen, men det är ju så det ska va :)
Har lagt upp bilder på facebook. Orkar inte här, iaf inte nu, så kika där vettja!

Snabb och kort uppdatering, men nu håller jag bokstavligt talat på att somna på tangentbordet, så det är nog bäst jag kilar upp och lägger mig!
Tjing tjing :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Nix,spelar ingen roll vilken dag.Norah är på dagis till kl.10.30 och sen sover hon väl till 13-14 nångång,men det är ju eg.oväsentligt så nej,det spelar inte någon roll vilken dag =) Hojta till om ni är sugna på att kika förbi!

Kram

2010-06-17 @ 19:29:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tisdag blir finemang!Norah får vila sin lunchvila lite senare så barnen hinner leka litegrann =)Vi kan ju höras efter helgen och spika om det passar då! Kram

2010-06-17 @ 21:29:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

jaaa, få bort den här råttfärgen ja har=)

2010-06-18 @ 14:37:31
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Malla

haha, jadu, jag har nog köpt hennes tuttar antingen på coop eller så på willys - de sista 2 packen är nog fr willys om jag inte minns helt fel :)

2010-06-20 @ 21:57:49
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0