Soool

Förstår inte riktigt vad jag gör vaken, Molly har äntligen somnat efter att ha varit vaken sen 04.30(!). Hade ju tänkt lägga mig, men helt plötsligt så fick jag såg mycket annat för mig, det är nog fan sant att man blir pigg av solen! :)

Jag färgade håret igår, och fyfan hur jag ser ut. Måste fara till nån frissa sen och köpa ett shampo som tar bort gråa och silvriga toner, jag ser ju ut som en gammelkärring!!
Ska till Sofie kring 12 på en liten mammadejt, och vad dagen har att erbjuda sen vet jag inte. Jag hoppas på att få träffa Lena ikväll, men det vet jag inte om jag får än :) hon kommer iaf hem idag, och det var ju då verkligen på tiden! På lördag ska vi ha tjejfest här, det blir nog fan första festen i huset. Eller andra, om man kan räkna med den första typ dagen efter då vi flyttade in och halva gänget var gravida :P
Jag hade ju hoppats, eller hoppas än på finväder på lördag. Men det verkar vara för mycket begärt, för det ska ju tydligen spöregna :(
Men nog ska vi se till att ha kul ändå!

Ska fortsätta att göra lite nytta och dricka kaffe.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Ja visst var hon =)



Hörrö,jag tycker att du och Sofie borde kika förbi någon dag!Jag är ledig hela nästa vecka,så om Sofie har tid att slita sig från allt byggarbete så kan ni väl komma förbi på en kopp kaffe? =)

Kram

2010-06-16 @ 20:16:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0