En liten bebis!

Äntligen får jag berätta!!!

Emelie & David ska bli föräldrar, i oktober, den 13:e för att vara exakt :)
Jag är SÅ SÅ SÅ glad för deras skull. Och såklart för min också, om man får vara lite ego? :)
Nej men hursomhelst, jag längtar så mycket tills den lill* tittar ut! Själv hoppas jag ju att det blir en flicka, Molly behöver lite fler tjejkompisar ;)



Titta vilket vackert barn det kommer bli!!! :)
Grattis mina underbara vänner.
Ni kommer att bli världens bästa föräldrar, men såklart får ni dela plats med mig och Johan och några till också ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

SÅ roligt med kompisar som ska ha barn! :) HIhi, har faktiskt mött dem i trappen på VC och sa då till Peter att de nog skulle ha barn. Vad gör man annars där tillsammans? :P Allt bra med er? KRAM

2010-03-25 @ 20:08:36
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linn och Felicia

Jag blir less efter UL, så var det med Felicia och även denna gång...hehe, menmen det är en transportsträcka som man måste genomgå för att få sin förlossnign (som jag längtar till som bara den) och bebis!



Felicia längtar så mycket efter lillebror och pratar om honom varje dag, och frågar om han sovit gott på morgonen då hon vaknar och ja surrar ihjäl oss...ganska roligt att hon förstår ändå



Jag kräks bara ibland på kvällen/morgonen...tror hellre att det har med begynnande havandeskapsförgiftning att göra än det vanliga illamåendet som denna gång var väldigt lindrigt och inte alls långdraget.... men jag ska ringa BM imorgon och höra vad hon säger=)



ska ni ha nå fler barn, har ni tänkt så långt ännu=)? Själv tror jag att jag vill ha tre barn...men den sista får bli EFTER trettio...har en massa planer på vad jag ska göra nu så =)



kram

2010-03-25 @ 20:59:52
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Åh, grattis till dom! :)



Min mage var faktiskt finare innan. Typ 3-12 månader efter förlossningen var jag smalare än vad jag är idag. Men jag får ju skylla mig själv ;)

Men du som är så smal i dig själv kommer med all säkerhet att gå ihop helt. Men det har ju varit en viss utfyllnad där bakom, så det är ju inte så konstigt egentligen :) Vikten har du väl kommit tillbaka till? Du ser då inte ett dugg annorlunda ut nu än sedan innan du fick barn, bara så att du vet.



Ja, se till att boka en tid så kanske du får liiite klarhet iaf! Och ja, man måste ta ut minst 5 dagar OM man vill behålla sin sgi. Men vem vill inte det? :) Sedan kan du väl börja ta ut dina lägsta nivå-dagar snart också? Smart att bara ta ut två nu medan hon är under 1 år. Du kommer inte att ångra dig! Puss!

2010-03-25 @ 21:03:01
Postat av: Anonym

Tack vännen, vilket fint inlägg. Känslig som man är, blir jag alldeles tårögd :) Du är bäst, kram!

2010-03-25 @ 22:08:51
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja men så skoj.. :) Här är det bara fint. Japp inte allt för länge kvar nu, typ 3 v till beräknat så vi får se då när knoddas vill ut ;) Hur går allt hemma hos er? Går ju så fort, tycker det var gode nyss lilla Molly kom.. KRAM.

2010-03-26 @ 07:18:21
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0