Godnatt

Nu ska jag strax lägga mig. Strax efter halv 11 en lördag! Haha. Har man blivit lite gammal kanske? :)
Nämen jag har inte så mycket att göra faktiskt. Är inget kul på tv och Johan är inte ens hemma. Så då är det väl lika bra. Dessutom är jag riktigt trött också. Har ju varit vaken rätt mycket nu i 3 nätter då lillan är sjuk..
Igår fick hon hög feber också. Hon sov i 1,5 timme till 17 ungefär och då hon vaknade då och jag skulle ge henne mat så fick hon bara i sig jättelite och sen somnade hon i min famn. Så då förstod jag ju att hon förmodligen fått feber. Hon var alldeles slö, som spagetti i hela kroppen typ. Lät inte ett ljud, orkade inte ens hosta. Usch!
Imorse hade hon ingen feber när hon vaknade, men den kom senare på eftermiddan. Däremot så reagerade hon inte lika mycket på det idag. Självklart blev hon ju slö, men långt ifrån lika slö som igår.
Nu har hon hunnit vakna av hostan två ggr sen jag la henne kvart i 8. Då plockar jag upp henne så att hon får hosta ordentligt och sen somnar hon om direkt, så det är ju skönt.
Som jag längtar till hon blir frisk igen!
Men jag måste då säga att hon är världens underbaraste(såklart!). För även fast hon är såhär sjuk så är hon ändå jätteglad dom stunderna hon orkar. Inte är det då mycket skrik som kommer ut från denna lilla dam :)

Hade ju kunnat lägga upp nån bild, men ids inte nu. Som vanligt så är dom i kameran och inte på datorn. Så det får bli nån annan dag, kanske imorrn.
Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna rensa bland mina kläder också. En order jag fått av Frida! Bäst att lyda ;)
Nej men hörrni, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malla

jo Nellie är förkyld ock har hosta, hostan är lite bättre nu men då är hon mer täppt i näsan. Jag känner att jag också börjar bli helt snuvig och har ont i halsen så det har säkert hon också haft. Hon hade feber 2 dar i veckan men hon var som ändå rätt glad och pigg. Har dock sovit jättedåligt på dagarna.

2010-03-14 @ 06:52:10
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0