Hurra hurra!

Grattis lilla älskling på halvårsdagen!



Dagen har spenderats på stan tillsammans med mina andra mammor och barn. Det blev lunch och kaffe i gallerian även idag, där var vi nämligen igår också. Men det gör ju inte nåt :)
Jag måste väl dock erkänna att jag tycker att det är lite jobbigt att vara med Molly på stan, jag blir så stressad, vet dock inte riktigt för vad.. Hon är ju dessutom inne i en period nu då hon blir rädd HELA tiden, för minsta lilla ljud så kommer ledsenläppen. Men idag gick det faktiskt ovanligt bra :)
Vet inte om det beror på att vi inte är sådär jätteofta på stan, för ljud tycker jag att hon borde vara van. Är ju inte precis så att vi viskar här hemma. Hon är en liten skvättis, men det går väl säkert över!
Tog lite bilder på snyggungarna idag också..


Hugo och Theo :)


En nyvaken och go Mira :)


Och söta krull-Ozzy! :)

Nu fick jag då så jävla ont i magen. Kanske beror på det höga godisintaget ikväll?
Snart utröstning i lets dance - Rädda INTE Willy!

Imorgon blir det dejt med Emelie och Kajsa på stan.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis lillstumpan! Fy tusan halvvägs till ett år!

kram

2010-03-05 @ 23:20:41
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Lea

men du jag kom ju på att är det inte kring 6månader dom är rädd för allting, heltplötsligt för killar, mörkhårigga, hundar, lamopor och så vidare...?!=)

2010-03-06 @ 00:13:48
Postat av: Emilia

Så söt molly är :) Stor hon blivit!

2010-03-08 @ 09:24:21
URL: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0