Lördag

Usch vad jag är trött. Funderar seriöst på att lägga mig NU. Haha.
Imorgon ska Johan dock ta morgonen med Molly, så vi får väl se om jag tror mig till att ligga kvar i sängen en stund. Säkert inte!

Idag har vi varit in till stan och träffat söta Emelie, vi fikade på kvarters och sen gick vi en runda på stan. Alltid lika trevligt :)
Sen for vi bara hem en kort stund och så fick Molly en flaska, och efter det bar det av till mamma för att äta lite. Därifrån kom vi kring 7 och Molly somnade för natten ungefär kvart i 8. Hon var riktigt trött, precis som jag..

Annars har det inte hänt så mycket mer i helgen.. Igårkväll var det ju meningen att vi tjejer skulle ut och äta på challenge. Men vi blev så få så vi bestämde oss för att skjuta upp det någon helg. Så det blev en lugn kväll framför tvn och let´s dance istället.

Usch vilken trist inlägg, jag vet. Men jag hade faktiskt inte så mycket att komma med..
Kanske att det blir godnatt nu då. Johan ser fotboll och det var jag fakiskt inte så sugen på :)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malla

jag är också trött! :P roligt sällskap man är :D

2010-03-27 @ 20:28:12
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Cissi

Haha, Jocke var borta igår så jag och Neo var själva..jag somnade halv nio =) =)



Man känner sig gammal =)



Kraam!

2010-03-28 @ 07:40:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0