Magsjuka

Då var det måndag.. Och jag lever! Ni som var med mig i lördags förstår ju säkert vad jag menar, men till er andra så kan jag säga att jag har haft magsjuka. Fyfan. Men alla detaljer skippar jag helst... :)
Kvällen i lördags var iaf jätterolig fram till kanske 11 eller nåt sånt. Då spydde jag, jag tänkte att det kanske hade blivit lite mycket, fast än jag inte alls kände mig full eller nåt. Fick bara så jävla ont i magen.
Sen blev det bra igen och vi dansade lite och så. Fick skjuts in till stan, skulle gå ut på challenge. Men då vi stod i kön så gick det ju som det gick och jag bestämde mig för att fara hem, kring 12 var väl klockan då.
Jävligt typiskt att jag just skulle bli sjuk den kvällen av alla kvällar! Men men, sånt händer ju tyvärr. Hörde dock att jag inte missade så mycket där inne, så det var ju tur. Men trist att jag inte kunde följa med alla brudar hela kvällen ändå...
Var vaken hela den natten, men som sagt - detaljerna skippar jag. Finns inget äckligare än magsjuka!
Igår blev jag lite bättre mot eftermiddan, men helt slut i kroppen. Hela kroppen kändes ungefär som spagetti..
Jag la mig samtidigt som jag la Molly, strax före 20.00. Och så sov vi till 07.30 imorse! Så nu är jag människa igen :)

Nu har jag en massa saker som jag måste ta tag i. Städa, tvätta, renbädda & betala räkningarna, lite sent.

Bilder från i lördags kommer nästa gång! Hejhopp :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Huvva, stackare! Tack för i lördags ändå! :)

2010-03-01 @ 22:08:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, förfesten var superb! utgången var inte alls nån hit tycker jag. den kan jag gärna skippa nästa gång =) förfesten är alltid bäst!



Kram!

2010-03-01 @ 22:16:11
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Ls<

hej huvva, tråkigt att bli sjuk när det väl är fetst på g!Krya på dig!

2010-03-02 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0