Nytt hus

Hello hello. Ska strax gå och duscha och sen måste jag städa undan här lite, Sofie & Theo kommer nämligen hit lite senare. Var meningen att vi skulle vara här och ha mammaträff med Lea och Mona, men tyvärr så hade inte Lea nån bil så vi får ta det nån annan gång!
Det börjar gå riktigt trögt med våra träffar, så nu jävlar tjejer måste vi styra upp detta!
Malla, sluta jobba! ;)

Och så till en annan sak. Jag hittade ett hus som jag vill ha förra veckan. Tyvärr inte alls i våran prisklass, så det blir ju inget. Men oj så fint det var!
Jag tycker ju jättemycket om vårat hus som vi har nu. Trivs jättebra faktiskt. Men det är alldeles för litet! Nu går det ju bra, medans Molly är såpass liten. Men sen då nästa barn kommer blir det nog ganska trångt..
Nej men inte ska vi flytta än. Nog blir vi väl kvar här ett tag till. Men jag kan ändå inte låta bli att kika in på hemnet lite då och då :)
Huset som jag hittade ägs dessutom av en släkting till Johan. Och är på Pitholm, helt rätt! Men ja.. Några 100 000 för dyrt faktiskt.

Blir inga bilder idag heller.. Nästa gång!
Dags att göra lite nytta nu då! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Malla

haha :) några veckor till sen är jag back on track :D

2010-03-18 @ 10:21:00
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

Du måste ju lägga ut en länk till dröm huset Anna :)

2010-03-18 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0