Sällskapssjuk!

Ja idag är jag sällskapssjuk nånting. Och tyvärr fick jag inte stilla mitt behov idag som jag tänkt.
Vi har ju varit hos Sofie. Men jag hann knappt prata med tjejerna överhuvudtaget. Molly var inte på sitt bästa humör så jag fick sitta med henne hela tiden, eller försöka få henne att somna. Men det gick såklart inte..
Hon sover alltid kl 1 på dagarna.. Och när man då far iväg så får man ju bara hoppas att hon kan sova där man är, ibland går det bra, men ofta går det sämre. Idag gick det sämre.
Direkt jag tog på henne ytterkläderna och satte henne i bilstolen så blev hon tyst. Och somnade det gjorde hon direkt jag startade bilen.. Jaja :)
Hursomhelst, jag har varit hemma alldeles för länge nu och känner att jag håller på att bli liiite knäpp. Eller det må ju då va att jag måste va hemma. Men jag behöver surra av mig lite!
Imorgon kommer Anna hit, så det är ju tur! Men det blir nog bara en stund på förmiddan för sen skulle hon vidare till Linnéa och Melvin.
Så om någon känner sig sällskapssjuk efter lunch så står dörren här öppen! :) kanske inte släpper in vem som helst, men ja nästan :P

Då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0