Hosta

Usch vad det gör ont i mammahjärtat nu. Molly har fått rejält med hosta och är alldeles krasslig i halsen :(
Hon har än så länge varken feber eller snuva, så jag håller alla mina tummar och tår att det inte kommer.
Jag bestämde mig nyss för att inte fara till Frida idag, jag vet ju inte om det hon har smittar eller kommer att smitta. Men vill inte riskera det. Sen tror jag att det är bäst om vi kanske håller oss inne idag för hennes skull också.
Riktigt trist är det. Är inge kul att sitta låst här hemma, men men.
Ska höra om Emelie kanske vill komma hit och hälsa på oss en stund idag.

Imorgon är det ju meningen att vi ska till Lea och Herman i lillpite, men som läget ser ut nu så verkar ju inte det heller gå. Åh! Riktigt synd, för det hade jag också sett framemot ju.

Nu har jag just fått Molly att somna om igen, hon hann bara sova i 20min så vaknade hon av en riktig hostattack. Stackars lilla vän!
Ska ner i tvättstugan nu och försöka göra lite nytta.

Grattis älskade mamma/mormor på födelsedagen!!!

Kommentarer
Postat av: ingela och Jonna

när jonna föddes vägde hon 3820g och var 52 lång, 6månader senare vägde hon 6660cm och var 67,5cm lång, nu sist när vi var på BVC vägde hon 9765g. så de är inte så stor skillnad på Jonna och Molly :)

2010-03-10 @ 19:17:54
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

de är tyvärr så, men hon har inte gått ner nått i vikt då? de hade jonna en period där hon gjorde när hon var kring 7månader, de var då hela utredningen började me läkare och prover för Jonna.

ja tappade räkningen av alla blodprover dom tog på henne efter en stund, fy så plågsamt de var, hoppas ni slipper de iaf!

2010-03-10 @ 21:39:12
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0