Måndag

Det var ett tag sen, jag vet. Men jag har faktiskt inte alls haft nån lust till att skriva, så därför har jag inte gjort det helt enkelt :)

Helgen har iaf varit jättebra! I fredags var vi bara hemma och hade lite fredagsmys. Och i lördags var vi ett gäng brudar hos Johanna.D. Blev någon cider och några Galliano :p
Var hemma kring 1 och var pigg och alert igår. Det var skönt! Jag och Johan tog en promenad till mamma för att ge hennes katter mat som jag varit kattvakt åt i några dagar. Mamma har varit i sthlm. Var ju så grymt fint väder igår också, riktigt härligt!

Idag har vi varit hemma hela dagen. Mamma kom förbi och var här i någon timme. Med sig hade hon massor med kläder och leksaker till Molly! Tack tack :)
Jag hade tänkt lägga upp en film från idag, men jag förstår mig inte riktigt på det där än. Har gjort ett konto på youtube och lagt in filmen där. Men längre än så har jag inte tagit mig än ;)

Mollys hosta är förresten fortfarande jättejobbig med henne. Varken hon eller vi har sovit en hel natt nu sen snart två veckor tillbaka. Hon vaknar ju flera gånger per natt av denna dumma hosta. Tycker så synd om lillhjärtat!
Imorgon ska vi på ännu ett läkarbesök. Så vi får väl se vad som sägs där, och om vi kanske kan få nån ny medicin..

Lägger upp lite bilder nu och så får ni se filmen nån annan dag. För nu ids jag inte tjorva me det där nå mer..








Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0