Zombie

Jani, här sitter jag. Förjävligt trött och alldeles likblek i ansiktet. Det är resultatet av 3 jobbiga dagar och 4 jobbiga nätter. Ska vara oerhört tacksam över att Molly sover så bra som hon gör i vanliga fall. För nu är jag helt knäckt. Tänker bara på dom som inte får sova en hel natt på flera månader, bara någon timme i sträck, det måste vara tungt. Huvva!
Hursomhelst, inatt har Molly vaknat väldigt mycket. Hon har hostat massor, och jag har plockat upp henne. Sådär här vi hållt på i princip hela natten. Till slut kring 5 tog jag över henne till oss. Och då somnade hon faktiskt och sov i sträck till 09.20! Jag blev ganska chockad då jag kollade på klockan och insåg att den ju nästan var mitt på dagen :)
Det betyder iallafall att den här dagen blir ganska konstig. Mat och sovrutinerna går ju som inte att följa idag, så vi får göra det bästa av situationen iallafall. Det blir nog bra!
Hon sover nu, och när hon vaknar ska hon få gröt som hon vanligtvis brukar få kring 10 på morgonen. Sen tror jag att vi ska gå på en promenad till mamma. Måste ut i det fina vädret känner jag!
Jag hoppas dock att förkylningen börjar avta nu, för hon har då varit feberfri sen igår på eftermiddan och snuvan har blivit bättre. Men hostan är dock envis med henne.
Vi får väl se om vi kan fara på mammaträffen imorgon. Skulle vara grymt kul att få träffa alla!

Ikväll ska iallafall jag och Johan iväg en stund med hans föräldrar och bror som är hemma från sthlm. Vi ska bli bjudna på mat på golden. Inte alls illa :)
Måste ta och slänga mig i duschen och kanske sätta på mig ett ansikte så att jag inte skrämmer livet ur dom ;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva, hoppas det snart går över..



Jo, jag fattar inte hur jag fixar det, jag har inte sovit en hel natt sen före Neo kom och det är snart 2,5 månad sen..Men ändå så går det bra, vissa nätter sover han tre timmar och då är jag nöjd och vissa käkar han varannan timma :P Tur han är söt =)



Kram på er!

2010-03-15 @ 13:59:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar er också! Jag jobbar till 21.30 idag och imorgon till fyra.. är ledig tors och jobbar helgen. Onsdag kväll nodo kanske? :)

2010-03-16 @ 12:55:38
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0