Jag fryser ihjäl

Ja alltså fy inni helvete så kallt! Jag är inte van att ha 19 grader inomhus, är van med minst 23. Just nu sitter jag med täckbyxorna på, haha. Nä det är fan inte kul. Jag gruvar för att gå å duscha, för i toan är det ännu kallare. det är en ren jävla plåga att duscha och sen sluta duscha och frysa ihjäl innan man fått på sig massa kläder. När jag sover gör jag inte som förut att jag sover i underkläder. Nä nu blir det fullt påpälsad, linne, tröja, leggings...
Stackars, stackars mig eller hur?! :)
Jag saknar mitt hus!!!

Idag har jag och min lilla vilde varit och hälsat på hos Anna i deras nya hus. Hann träffa Sara och Tim en jättesnabbis och Linnea och Melvin en lite längre stund också. Jättetrevligt och kul med en liten roadtrip! Är inte varje dag man är där borta i skogen... ;)
Nämen huset var då jättemysigt och fint, där kommer dom trivas det är ju övertygad om! Och Annas mage växer å växer. Du är så fin vännen! Men nu börjar jag tycka att dom kan komma ut faktiskt :))

Johan har varit här idag, i närmare två timmar. Det gick faktiskt jättebra och vi var riktigt trevliga mot varann hela tiden. Riktigt skönt att slippa vara arg och ledsen som jag alltid annars brukar vara efteråt!

Ska äta nå nu och sen blir det sängen.. Heejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skogen?

bor ju så gott som inne i stan nu=)



nämen, vad bra att det gick bra... besöket...



kram på er

2010-11-24 @ 22:11:45
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0