Rolig helg!

Helgen har varit bra! Efter lite deppande fredagen efter då Molly hade farit så ringde Johan och sa att blev tvungen jobba lördagen, så då fick Molly vara här mellan 9.00 och 14.30 ungefär. Ingen gladare än jag! :)
Efter hon for började jag göra mig klar och kring 5 hämtade Krille mig och skjutsade mig till dom, eller Sofie där vi var på kvällen. Tyckte som vanligt att det gick alldeles för fort, kvällen började med mycke deeptalk och just när alla blev på g så skulle vi gå ut. Var nog bara jag som hade kul ute, eller Ida verkade också trivas ;)
Alla förutom vi for hem tidigare men vi stannade kvar till stängning då hennes Steffe hämtade oss och så fick jag skjuts hem, jättesnällt :)

Nu har en ny vecka börjat, men den startade väldigt lugnt. Alltså, jag har ingen ork till nånting. Jag vet inte vad det är med mig, okej, jag är väl kanske inte riktigt frisk än. Men känner mig inte sjuk iaf. Men jag har så jävla mycket ångest över t ex pluggningen.. Jag vill verkligen inge mer! Motivationen finns inte längre, kanske inte det ultimata att sitta med skolböcker då man är en aning deprimerad. Jag tror att jag skulle må mycket bättre av att komma ut å jobba. Men vars? Jag har ju som inget att gå tillbaka till, och jag kan inte sluta plugga utan att jag vet att jag får en säker inkomst varje månad :( Fan vilket helvete! Jag vet inte vad jag ska göra.

Molly har iaf fått dagisplats om jag vill. Ska fara dit och titta nångång framöver och bestämma mig efter det. Det är bara här bredvid Pitholmsskolan så det är ju då nära och bra. Jag vet att hon förmodligen bara skulle må bra av att få leka ordentligt på dagis i några timmar, och då kan jag samtidigt jobba eller vad jag nu ska göra. Men huvudsaken att det känns bra efter att vi varit dit och tittat, för jag har ingen aning om hur det ser ut, har bara hört folk som varit nöjda som haft/har sina barn där. När hon isåfall börjar är inte riktigt klar, men jan-feb skulle jag tro.. :)

Bjuder på lite bilder från i lördags, det lilla jag tog. Tjejerna suckar oftast bara när kameran kommer fram :P





Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga kort! Är det kanske på det dagisen som min "plastmamma" jobbar? Vad heter förskolan?

2010-11-23 @ 20:50:39
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är där hon jobbar :)



Ann-Britt heter hon!

2010-11-24 @ 12:00:48
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0