Hemmadag

Fotograferingen på dagis igår hade tydligen gått bra. Dom sa att hon hade varit SÅ duktig och suttit stilla. Helt otroligt! :) jag tror att hon tycker om att retas och jävlas med mig här hemma litegrann våran lilla busunge :)

Idag var det meningen att vi skulle fara till min mormor och hälsa på. Men Molly har blivit snorig IGEN efter bara ungefär en veckas uppehåll. Så vi fick stanna hemma så att hon inte smittar. Blev en mysig hemmadag vilket kan vara himla skönt ibland, men absolut inte ofta.
Det märks direkt när Molly blir rastlös. Hon gnäller och ska vara i famnen och bäras hela tiden. Men det är väl så det är.

Imorgon ska vi iaf fara till Emma och Hugo och hälsa på, om hon nu inte får feber igen. Men det hoppas jag verkligen att hon slipper. Det ska bli grymt kul. Har inte varit där sen Hugos 2 års kalas i början på Juni.

Just ja, en av mina bästa vänner ska gifta sig nästa sommar! Gissa om jag är lycklig?! Emelie + David = sant ;)

Nu ska jag läsa lite skvallertidning innan det är läggdags.
Natti natti! :)


Kommentarer
Postat av: Malla

men vad roligt att de ska gifta sig :D :D

Tack för dina kloka ord på mitt inlägg tidigare,det är en svår och jobbig fråga som dock tål att diskuteras!

Kram

2011-09-08 @ 23:04:54
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0