Molly 2 år.

Min lilla tjej fyller 2 år idag, kan inte fatta det. Det låter säkert klyschigt, men tiden springer faktiskt iväg! Jag kan inte fatta att det nu har gått precis ett år sedan jag och Johan bestämde oss för separera. Dagen efter Mollys 1-års kalas sa jag tack och hej. Faktiskt så har tiden på furuberget i lägenheten gått jättefort nu när jag ser tillbaka på den. När jag var mitt i allt tror jag att min känsla var att dagarna kröp fram, men det här året när jag i princip har bott själv hela tiden är som bortblåst. Det känns nästan som att det aldrig har hänt faktiskt.
 
Men men, nu har vi lämnat det bakom oss och ska bara se framåt! Vi har många år kvar tillsammans ändå! :)

Vi hade barnkalas igår, tillsammans med Theo, det var jättemysigt och barnen hade jättekul tillsammans. Dom älskar verkligen att umgås, precis lika mycket som vi föräldrar älskar att umgås med varannn. Det är underbart att ha så många i sin närhet med barn i samma åldrar, helt fantastiskt!!


På bilden saknas dom mindre barnen, Tyra, Filip och Albin. Men dom är lika underbara ändå!! :)

Efter barnkalaset kom det mer folk hit på kvällen, min kusin med familj och mormor och farmor.
Ikväll blir det kalas igen, för familjen. Jag lovar att jag har ätit tårta för ett helt år snart. Och för att inte prata om bullar, tryckte nyss i mig 4 st på bara några minuter..
Måste få stopp på mitt sockerberoende, vet bara inte hur. Jag tror fasiken att det är värre än att sluta röka!
Tips? :)

Nåja, lite grötigt inlägg, men jag skrev iaf! Ska slöa i soffan en stund innan födelsedagsbarnet vaknar, och sen blir det middagsfix och främmande!
Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mira pekade på erat hus när vi satt i bilen på väg hem (efter kalaset) och sa: Ja har varit där inne och haft jätte roligt =) Underbara barn!

2011-09-05 @ 16:43:35
Postat av: Anna

Men såå söt :) Ja dom är verkligen för underbara våra små!

2011-09-05 @ 20:19:04
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Lollo

Grattis till Molly =) Vad roligt att du har börjat om att blogga Anna, det gillas..kram!

2011-09-06 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0