Nu börjas det.

Det känns i kropp och knopp att det har varit kalas och full rulle här i två dagar, men kul har det varit! Finns inget bättre än att se Molly vara så glad och bli så glad över alla fina paket :)




Idag har jag kontaktat min skola angående pluggning igen, kändes sisådär, men jag får tänka på att det leder till jobb senare. Och förhoppningsvis ett fast sådant, som jag inte har någon möjlighet att få nu, om jag ska jobba inom vården vilket jag har tänkt.
Det har varit en väldigt givande sommar, och jag ville aldrig att den skulle ta slut. Trivs hur bra som helst hos gubben jag har varit, men förhoppningsvis kommer det lös lite mer jobb där framåt vintern. För än så länge har jag bara två stackars nätter under hela september..

Nu ska jag dammsuga och sen bär det av till dagis för att hämta hem lillan.
Imorgon är det fotografering där, så himla kul! Första dagisfotot :) tror dock att dom kommer få det jobbigt med att få henne stillasittande, nåja, inte mitt problem ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0