Tadaa

Ja ni, jag skäms nästan när jag kommer på att just ja, jag lovade ju att jag skulle skriva mer. Blev det så? Nej. Jag vill så gärna skriva och dela med mig av vårat liv, men jag tar mig aldrig tid för det. Jag vet inte, det glömms bort hela tiden. Det kanske funkar om jag börjar med att skriva varje dag. För när jag skriver med månaders mellanrum är det jävligt svårt att komma ikapp. Jag följer själv en massa olika bloggar och tycker det är jättekul att läsa vad ni andra har för er. Så jag kanske borde bjuda på något tillbaka ;)
Nu är ju sommaren över, så kanske att jag kan få tillbaka lite motivation och minne igen.

På måndag fyller iaf Molly 2 år!!! 2 år, jag kan inte fatta det. Min lilla bebisflicka....
Vi ska ha kalas tillsammans med finaste Theo på söndag här hemma hos oss, vi slår ihop deras barnkalas även i år eftersom att dom har samma kompisar.

Känns dock mindre bra nu, för jag har blivit förkyld! Såklart när man har en massa att göra så kommer det, inte oväntat. Imorgon är det tjejfest med 10-11 brudar, jag vägrar bli mer sjuk för jag ska vara med! Punkt.

Hoppas att ni får en trevlig helg! Vi hörs när vi hörs, snart kanske... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!!

2011-09-01 @ 18:26:05
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0